Problem s tiskem pomoci LPRng

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Úterý Červenec 11 09:51:34 CEST 2000

Dobry den,

Zdenek Drlik wrote:

> [...]
> tříportovému print serveru Micronet SP 750) se mi po několika
> vytištěných úlohách v souboru status.$printername v adresáři
> /var/spool/lpd/$printername začnou objevovat hlášky:
>
> job 'drlik na server1+570' transfer to L1 na prtsrv1 failed
>     error 'NONZERO RFC1179 ERROR CODE FROM SERVER' with ack 'ack error
> -1'
>     sending string '^BL1' to L1 na prtsrv1 at 2000-07-11-08:16:33.423 ##
> identifier=<NULL> number=0 proccess=2744
> waiting for subserver to exit at 2000-07-11-08:16:33.423 ##
> identifier=<NULL> number=0 proccess=2743

To vypada na problem s pocitacem prtsrv1, ktery nejakym zpusobem
odmita pozadavek na tisk. Co vam na tomhle pocitaci bezi za print
daemon? Mate spravne nastaveny /etc/lpd.perms?

> a od této chvíle je s tiskem konec. Ve frontě tato úloha zůstane viset
> označená jako stalled a poté již nelze nic dalšího vytisknout, vše se
> frontuje, ale netiskne.

To je samozrejmy, i kdybyste ji vyhodil z fronty, stane se to
same u nasledujici ulohy...

> Nastavení tiskárny v /etc/printcap jesm ponechal původní, vygenerované
> pomocí printtool.
> Nesetkal se již někdo s něčím podobným?

Zatim ne :-)

> --
> S pozdravem
>
> Zdeněk Drlík

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72