prosba o schvaleni reseni

Tomáš Holý thom na comberg.cz
Úterý Červenec 11 10:25:38 CEST 2000

zdravim,

moc bych poprosil, aby nekdo kouknul zkusenym okem na techto par radek, a
napsal par jinych, co si o tom mysli:

Providera bude WWW server, kde pobezi WWW prezentace s PHP3 scripty data se
budou sosat z MySQL database

ale tu MySQL databasi bych chtel umistit na PC (rikejme mu MySQL_PC), ktere
bude u me doma, bude tam jednoduchy linux, a MySQL a bezpecny telnet, tusim,
ze ssh nebo podobne + to co je ktomu nezbytne potreba. (duvod je to, ze
nechci nechavat tato citliva data u providera, aby si je mohl prohlizet.)
na toto PC bude povoleno pristupovat pouze z IP adresy providera, a 1 - 2
spravcovskych

k datum se dostane pouze uzivatel. pres WWW presentaci, kde zada jmeno a
heslo a php script si to nasosa z MySQL_PC - to je asi neslabsi misto, kde
by mohl provider pomoci nejakych log-file zjistit hesla

zajimame, jestli je to stastne, a dostatecne bezpecne reseni (samozrejme za
predpokladu, ze bude spranve nakonfigurovany ten Linux na MySQL_PC)
jakou ma provider moznost se nabourat k datum (napriklad, ze bude logovat
apod.)

podotykam, ze pocet pristupu odhadujeme na 1 - 2 denne (bude tam asi 100
lidi, z nichz cca 10 vi coi to je inet a 1 % tusi, ze si muze stahnou sva
data)

takze myslim bude stacit 486 16 MB RAM a 500 MB disk

dekuji za podnetne navrhy

Tomas Holy

P.S. ktereho providera byste mi doporucili jako solidniho a spolehliveho - z
tech vetsich myslim Cesnet,  a spol nesmi to byt www.pes.cz - (tohle bohuzel
nezalezi na me, ale na vedeni podniku, kteri daji na image ...)