jeste apache

Marcel Telka marcel na telka.sk
Úterý Červenec 11 11:02:21 CEST 2000

Zdravim,

sice neskoro, ale predsa :-))

Nieco podobne som riesil pred par mesiacmi, ked som sa snazil urobit co
najbezpecnejsi virt. http server s co najvacsim mnozstvom funkcii (SSI,
CGI, PHP atd.).

Velmi rychlo som spoznal, ze Apache nieco take (zatial) nevie.

Uvazoval som aj o alternative, ze by na servri bezalo n http servrov (s
uid daneho usera) kazdy na porte dajme tomu 2000 + n a na porte 80 by
pocuval nejaky wrapper, ktory by HTTP poziadavky rozdeloval (pripadne aj
na fyzicky ine stroje), ale nakoniec som to pre rozne dovody zavrhol
(hlavne sa mi nechcelo robit ten wrapper :-)

Nakoniec to dopadlo tak, ze som sa s apacom rozlucil a pouzil som
thttpd, ktory som si "mierne" upravil (pridal som nejake chrootovania,
suexec wrappery, atd.) a bezi to (zatial bez problemov). Staticke
stranky servuje pod spolocnym uzivatelom a dynamicke pod konkretnym
userom v chroot prostredi.

Pre zaujemcov: je to na http://web.vadium.sk/ (look & feel zatial nic
moc :-/)

--
| Marcel Telka <marcel na telka.sk>            Vadium s.r.o.         |