aha1510 vs. aha152x.o

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Úterý Červenec 11 11:28:49 CEST 2000

Preji prijemny den
Jsem v podobne situaci jako Pavel Uher. Mam nyni RH6.1 ,
adaptec aha2940 a 1510 a v conf modules
 neco nasledujiciho:
alias scsi_hostadapter aic7xxx
alias scsi_hostadapter1 aha152x
options aha152x aha152x=0x340,9,7
(pripadne bylo  options scsi_hostadapter1 aha152x=0x340,9,7)
ale nijak se nedari.
jedine, kdy se zadarilo, bylo pri instalaci rh6.0 kdyz jsem mu zadal dalsi
radic pri instalaci, ale lehlo to pri praci s tretim diskem.
Odtamtud jsem taky opsal conf.modules.
Proc mi to ted nejede? evidentne, kdyz uz to jednou jelo, je to rukama

diky za pomoc

Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz
0508/ 311 705