bind 8 a Intranet

Úterý Červenec 11 12:22:34 CEST 2000

On Tue, 11 Jul 2000, Petr Novotny wrote:

> Ted nevim - ono jde udp provoz takto presmerovat pres ipchains?
> (Slo by to pres ipfwadm na 2.0 kernelu?)

Jde. Akorat mam strach, ze jen jednim smerem...dotaz na 53 se presmeruje
na 5053 / 6053, ale odpoved uz pujde z toho vysokeho portu, takze by ji
klient, pokud to ma v hlave v poradku, mel vyhodit. Pokud se to da udelat,
aby to opravdu fungovalo, pak by mne to fakt zajimalo.

(Mimochodem, BIND8 lze presvedcit, aby poslouchal jen na urcite IP adrese,
cili je mozno nechat jeden poslouchat na jedne a druhy na druhe, coz je
v pripade, ze na jedne strane je verejna adresa a na druhe strane soukroma
adresa, docela prirozene reseni.)