problem s Netscape - bus error

Úterý Červenec 11 10:39:48 CEST 2000

znouza na cl.cesnet.cz (znouza) writes:

> Archiv jsem uz projel, ale tohle je asi neco jineho
> - NN mi pravidelne pada, soubor s fonty jsem zkousel upravovat (fontu mam
> okolo 4000), pameti ma dost. verze 4.7 i 4.73 padaji po prihlaseni na
> NTckovy exchange (posta pres web). xwin 3.3.3.6....slackware 7.1

Netscape 4.7 (SuSE 6.3) mi celkem spolehlive tuhne pri pristupu na
http://www.trygghansa.se/ (kdyz ne na prvni strance, tak na nejake
dalsi). Kdyz vypnu Javu (java script jsem ponechal), tak je to
OK. 4.73 jsem z duvodu lenosti nezkousel. Netscape 6 pr1 ty stranky
zobrazi OK i s Javou. Nemam cas zkoumat, kde je problem.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR