Blacklist hackerskych IP

Jiri Licek jirka na sunweb.cz
Úterý Červenec 11 12:47:10 CEST 2000

> mezinarodni organizace sdruzujici vsechny hackery umistila na pater
> stroj darebak.hackeri.org (IP 257.257.257.257), pres ktery vsichni
> hackeri hackuji
> staci si dat do deny tuto adresu a je vystarano
> Martin Frys <martin na NOSPAMnewton.cz> remove NOSPAM

Vy jste pane Frysi zrejme nikdy, kdyz jste se ucil neco noveho a mel
problem, ktery je pomerne zavazny a o jehoz reseni jste diky malym
zkusenostem a pomernemu nedostatku informaci neznal, nikoho nepoprosil o
rychlou a pokud mozno ucinnou pomoc, ze???

Nezbyva mi, nez zde podekovat vsem, kteri odpovedeli zpusobem, ktery mi
SKUTECNE pomohl - VELICE DEKUJI :)

Jiri Licek