Syslog (Re: logy od ftp)

Gratz Jaroslav xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Úterý Červenec 11 12:57:07 CEST 2000

On Mon, 10 Jul 2000, Mila Kuchta wrote:

> No, konkretne tady mi vadi ze to neni zpracovavano po radkach, ale cele
> najednou, cili nespousti se roura pro kazdy radek zvlast.

Aha, to je pravda, data ve fifu jsou bufferovany a mezi tim co jde do fifa
a co vyjde ven z fifa je par KB zpozdeni. Nicmene pokud chcete vytvorit
rouru funkci pipe(), tak nevim jestli si pomuzete, protoze fifo neni nic
jineho nez pojmenovana roura. A navic nejak musite jinemu procesu predat
ukazatel na vytvorenou rouru, coz znamena dopsat kod kterym to chcete
zpracovavat do syslog demona a forknout, nebo to resit nejakou oklikou.
Jestli vam bufferovani opravdu tolik vadi, mozna by pomohlo donutit
syslogd aby zavrel a otevrel fifo po kazdem zapisu a pak by se to (snad)
nebufferovalo.

Jaroslav Gratz