3 butony na konzoli, 2 butony pod X ?

pp ppp ppp fwtk na email.cz
Úterý Červenec 11 21:14:05 CEST 2000

Zdravim,
jaksi mi nejde do hlavy nasledujici vec. Jedu na RH 5.0 (nechtejte po me upgrade)
 a mam standardni noname 3 talcitkouvou mys. Pod konzoli mi fachaj v pohode
 fsechny tri tlacitka, ale v X ouha. Prostredni zacalo stavkovat. Koukal jsem
 do XF86config a zkousel neco jako BUTON50..Emul.. , to nepomohlo. Dalsi volba
 CH..logitech.. taky nezabrala. Na zmenu protokolu mys rezidnovala. Zere to
 jenom Micro$oft protocol. Jediny, co funguje je emulace tretiho tlacika.
 Kdyz ho ale mam a pod konzoli funguje, tak se mi ho opravdu nechce v X emulovat.
 Kazdou chvili tim neco zvoru.
                                      fwtk