Fw: Sw pro Internet Cafe

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Červenec 11 21:37:34 CEST 2000

On 11/07/2000, Jaroslav Cenek wrote:

> jiz nekolik hodin marne hledam nejaky sw vhodny pro rizeni provozu
> Internetove kavarny. Mam pocit, ze jsem kdysi zahledl neco podobneho
> na root.cz, bohuzel jsem tam nic takoveho nenalezl.

A jak presne jste to hledal? Ja jsem zadal do vyhledavani slovo kavárn,
vratilo se mi sedm zaznamu a sesty v poradi obsahoval odkaz na project
Crocodiles (http://woody.varna.net/crocodiles/), u nejz je jak primo v
clanku, tak na jeho domovske strance, uvedeno, ze jde o system pro
uctovani pripojeni pro male a stredni ISP ci kavarny a kluby.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi