Sw pro Internet Cafe

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Červenec 12 06:30:39 CEST 2000

> Jen nekolik hodin? Ja neco takovyho hledal asi tejden a nasel jsem jen
> komercni http://sime.com/netcafe !!!
> Nechce se mi verit, ze by vsechny cafarny jely na Woknouzech ... :-((

Dobry den,
Mel bych trochu OT dotaz:
Muze me nekdo z prazskych kolegu dat par tipu na nejake tamejsi Internet
kafirny ci kluby?
Radeji na primo na muj mail.

Dekuji
Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz