3 butony na konzoli, 2 butony pod X ?

BendikR na mod.gov.sk BendikR na mod.gov.sk
Středa Červenec 12 08:17:09 CEST 2000

Pekny den...

> jaksi mi nejde do hlavy nasledujici vec. Jedu na RH 5.0 (nechtejte po
> me upgrade) a mam standardni noname 3 talcitkouvou mys.
> Pod konzoli mi fachaj v pohode fsechny tri tlacitka, ale v X ouha.
> Prostredni zacalo stavkovat.

Pouzite gpm v opakovacom mode (gpm -R ...).
A v Xoch namiesto /dev/mouse pouzit /dev/gpmdata.

Potom sa este treba rovnako nastavit protokoly
opakovacieho modu gpm a v Xoch (napr. MouseSystems).

--bye,
	slob. rado b <Radoslav.Bendik na mod.gov.sk>