Zaloha CD

pkucera na mh.vri.cz pkucera na mh.vri.cz
Středa Červenec 12 09:03:13 CEST 2000

Dobry den,

	mam nasledujici problem. Chci si vytvorit zalohu CD na jine CD. Kdyz dam
dd if=/dev/hdc of=zaloha.raw, tak mi dd po chvilce zahlasi nejake chyby pri
cteni. Kdyz jsem chtel zkopirovat obsah CD na disk, tak jsem zjistil, ze na tom
CD se nachazi spousta souboru velikosti presahujici 250 MB(!), takze kdyz dam
du -s /mnt/cdrom, tak mi oznami, ze na CD je 7.269.906 kB dat, coz mi pripada na
jedno CD prilis. df mi zase ohlasi, ze na CD je 670.522 kB dat, coz je v norme.

	Chtel bych se tedy zeptat, co mohu delat, abych si mohl tu zalohu
vytvorit. Poznamenavam jeste, ze CD vypada neposkozene a jinak je dobre citelne.

	Dekuji predem za jakoukoliv radu.

		S pozdravem Petr Kucera.