Dodatecne vytvoreni boot diskety

Michal Belicek mbelicek na dezadata.cz
Středa Červenec 12 10:43:55 CEST 2000

Pri instalaci RH6.x mi nabidne na obrazovce s konfiguraci LILO i
vytvoreni bootovaci diskety. Otazka zni jak tuto disketu (se stejnym
obsahem) vytvorit dodatecne po instalaci? Problem je v tom ze je na ni
variabilni informace na jakem disku je linux nainstalovany takze nemuzu
pouzit boot.img z cd.

Vznik problemu:
RH6.1 instalovan zamerne bez lila, bootoje se z diskety vytvorene pri
instalaci. Pak jsem upgradoval kernel z rpm balicku z RH6.2. Kernel se
upgradoval na disku, ale ne na bootovaci diskete a ted mi tim padem
nesouhlasi /lib/modules na disku s verzi kernelu na diskete, coz se
projevuje nefuncnosti veskereho hardwaru hlavne sitovky. Co ted s tim -
ci spise jak upgradovat kernel na te diskete?
Diky.
--
Michal Belicek
mailto:mbelicek na dezadata.cz