OT: zapujceni 150 Mb ftp prostoru na 4 dny

Okrina Miroslav mokrina na envinet.cz
Středa Červenec 12 13:32:21 CEST 2000

Zdravim a pozdravuji.
Vzhledem k tomu, ze se mi jeste nepodarilo rozchodit muj ftp server a uz
me tlaci cas, chci vas pozadat, jestli by nekdo z vas nepujcil asi tak
150 MB diskoveho prostoru na jednu blbinku pro moji mladou. Abyjste
rozumeli, moc dlouho jsem shanel jednu blbinu pro svou zenskou (nevim co
na tom vidi), ted jsem ji sehnal, resp. cloveka ktery ji ma, ale nemuzu
rozchodit ftp, na kteruy mi to chce poslat. Prosim proto o slitovani a
poskytnuti tohoto prostoru bez rm * drive nez za 4 dny...please please
please :))))

Okrina Miroslav alias CRITTER