Dosemu, cestina, databazova aplikace v Clipperu

Michal Sobek michal.sobek na bigfoot.com
Středa Červenec 12 13:51:11 CEST 2000

> [...]
> prvy si
> otvori subory pre vyhradne pouzitie a ostatny musia cakat, kedy raci
> skoncit. To ale nieje
> plnohodnotne vyuzitie siete. A prave v tomto pripade ide o to, aby program
> umoznoval
> aj druhemu aspon citat uz otvorene subory a zda sa mi, ze dokonca ide o
> pripad, kde vsetci
> zo siete maju mat moznost pracovat s rovnakymi databazami a prepisovat
> nemozu len
> riadky (vety, zaznamu), ktore pouziva iny uzivatel.
> Takze to co sa Vam podarilo je mozne, ale skuste viac.

Toto vse funguje v poradku, ja jsem napsal, ze pokud si nejaky soubor otevru
do vyhradniho pouzivani, coz se deje jenom tehdy, ze otevru konkretni *.dbf
soubor v prohlizeci clipperu, ale pokud pracuji v databazi, tak je vse v
poradku, protoze dle sdeleni tvurce programu si clipper zamyka pri pouziti
jednotlive bunky zaznamu a ne cely soubor, jako to dle sdeleni stejneho
zdroje dela FOXka, se kterou jsem mel mimochodem problemy v siti WIN NT a
chvili na SAMBE, ale pohral jsem si s OPLOCKS a uz je vse asi mesic v
poradku. :-) zatim

> dosemu
> lat2-sun16.psf
> pritom dlouhe a,i,e
> kosoctverce.
> nastaveni zobrazuje
> pomlcky,
> si
> >

> Tento problem trapi viacerych, o com svadci uz jeden dnesny pripevok.
Dufam,
> ze sa uz najde
> programator, ktory to osetri a ponukne v ramci distribucii.

Snazil jsem se najit tento program
ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/linux/apps/misc/chedit.tar.gz. viz czech-howto, ale
asi spatne hledam, vzdyt to uz je jenom problem vhodneho fontu a muzu rozjet
terminal

Michal Sobek