S3 868 generic a ATI 3D II+DVD

Jiri Kastner jr. indy.j na worldonline.cz
Středa Červenec 12 21:07:58 CEST 2000

Zdravim vsechny,
mam dve karty (viz subj.), ale protoze S3-jka je dlouha musel jsem ji dat az
do 3 PCI slotu a v prvnim je ATina. Jak nastavit X-ka (dokumentaci jsem cetl,
ale nejak mi to nani jasny), aby defaultni byla S3, i kdyz neni v 1, ale ve 3,
prostredni je prazdnej, protoze tam, doufam, pride Voodoo akcel. (pokud se mi
ho podari jeste sehnat - ono hrat BZFLAG na tuty stary sunce proti SGI Indy je
sebevrazda). Dalsi problem je, ze mi nechteji chodit obe najednou. Musim ji
vzdycky vyndat (ATInu), abych vubec rozbehl pocitac. Jo duvod proc tam strkam
S3 je ten, ze ji, narozdil od ATIny, podporujou vsechny OS, ktery pouzivam
(Solaris, FreeBSD, Linux).

S pozdravem
Jiri Kastner.