Delaying eth0 initialization

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Středa Červenec 12 22:46:47 CEST 2000

Ahoj,
  mam mensi problem. Nainstaloval jsem znovu RedHat 6.2 CZ, ale nejak se
nedari nastartovat sit... Pri bootu mi akorat sdeli

Starting eht0 service. Delaying eth0 initialization...   [FAILED]

Nevite nekdo cim by to mohlo byt? Pritom na tom pocitaci uz RH 6.1 CZ i
RH6.2 CZ bezely, a znaly se i k siti. Zadna zmena hw se nekonala, a pod MS
Windows to bezi OK, jenom jsem trochu prohazel partisny, takze nevim cim by
to mohlo bejt. Pro uplnost dodavam, ze sit jsem se snazil konfigurovat pres
"netconfig". Predtim jsem s tim nemel problemy, a parametry jsem jiste zadal
spravne. Takze kde by mohla bejt chyba?