aha1510 - funguje

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Čtvrtek Červenec 13 07:04:09 CEST 2000

preji prijemny den
Tak se mi vcera vecer podarilo rozchodit adaptec 1510.
pozn. bootoje se samozrejme z aha2940
> Jsem v podobne situaci jako Pavel Uher. Mam nyni RH6.1 ,
> adaptec aha2940 a 1510 a v conf modules
>  neco nasledujiciho:
> alias scsi_hostadapter aic7xxx
> alias scsi_hostadapter1 aha152x
> options aha152x aha152x=0x340,9,7
oprava: options aha152x aha152x=0x340,9,7,1

nejdrive jsem zjistil, ze po rucnim zadani:
modprobe aha152x aha152x=0x340,9,7,1
(pripadne modprobe scsi_hostadapter1)
se vse rozjelo, ohlasily se disky.

tak jsem patral v /etc/rc.d/rc.sysinit a zjistil jsem, ze tam
nic tento modul nenahazuje. dopsal (okopiroval z jineho) jsem
tedy nahozeni tohoto modulu a od te doby vse funguje.

ale krome toho se vynorila dalsi otazka:
kde se nahazuje modul na eth0. Nikde jsem, zadne modprobe eth0
nenasel, a karta presto funguje.

Jak je to vlastne s moduly?
Mel jsem zato, ze se nahodi vzdy pri startu vsechny moduly uvedene
v /etc/conf.modules. Nebylo by o tom nekde ceske povidani?

diky

Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz
0508/ 311 705