Dosemu, cestina, databazova aplikace v Clipperu

Maros Klempa klempam na protherm.sk
Čtvrtek Červenec 13 08:26:53 CEST 2000

> alebo
> kedy
> vetou.
> aplikacie,
> problemy
> programu.
> vsetko
>

> Ja se nehadam, jak jsem koupil, tak jsem prodal, on ten vyvojar ve FOXce
> nedela a pravdepodobne ma starsi infomace z doby, kdy se rozhodoval v cem
> bude delat.

Ja len aby sa nedostala Foxka do povedomia veci neznalych ako programovaci
jazyk nevhodny na pisanie sietovych aplikacii. Inac verili by ste, ze rovnaku
filozofiu prace na sieti uz mala predchodkyna Foxky stara FoxBase z roku 1990?

Maros Klempa