mc ftp

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Čtvrtek Červenec 13 09:16:58 CEST 2000

zdravim,
mam na jedne libcove distribuci mc 3.2.11. Jeho FTP chodilo bez problemu
proti glibc RH5, kdyz jsem ale na 'cilovou' stanici nainstalil RH6.2,
prestalo byt FTP v tom starem mc pouzitelne --- po prihlaseni cte
adresare
snad pet minut [na celkem rychle lince] a kdyz docte, objevi se mi neco,
co bych popsal jako veskere adresare a soubory ve stromu vypsane v
jednom
adresari. Neco jako find . , ktere mi mc ukaze naraz v panelu v jednom
adresari, nelze vlezt do adresare, lze stahnout jednotlivy soubor, ale
jinak to nelze pouzit.

Da se toto nejak opravit nebo musim upgradovat mc? Ktery mc se jeste da
zkompilovat na libcovem systemu?

Chci tam nechat libcovou distribuci, je to dost slaby stroj.

diky

--

                                    Jan Klügl