Konverze PostScriptu (PDF) do TXT

Pavel Hofman pavel.hofman na insite.cz
Čtvrtek Červenec 13 08:05:36 CEST 2000

Petr Simunek wrote:

> Je lhostejne kde pdf vznikne. Text z nej NELZE jednoduse dostat. Jedine co
> se mi osvedcilo je pres clipboard z Adobe Acrobatu. Cim slozitejsi sazba,
> tim vetsi pakarna.

Tento postup jsem vyzkousel. Napisi ve Wordu jeden radek s ceskymi
znaky, vytisknu pres libovolny ps driver, prevedu v Distilleru 3 do PDF,
otevru v Exchange 3, zkopiruji do schranky a mam ji plnou nesmyslu.
Formatovani v tomto pripade neni vubec zadne. Mozna je to tim, ze
pouzivam Acrobat 3. (Nejak se mi nechce jen pro potreby vyzkouseni
kupovat Acrobat 4 - pokud by to neslo, tak jej na nic nevyuziju.
Vzhledem k tomu, ze volna sluzba Adobe access.adobe.com to taky nedokaze
zkonvertovat, tak predpokladam, ze to neumi ani Acrobat 4).

Domnivam se, ze zde neni problem s PDF, ale v PostScriptem, ktery leze z
tech tiskovych driveru. Jiz ten nelze zadnym rozumnym zpusobem
zkonvertovat do textu.

Rad bych znal Vase nazory. Myslim, ze tento problem zajima a bude
zajimat stale vice lidi.