Solaris & LILO

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Červenec 13 10:33:29 CEST 2000

> Me doma Solaris 8 bootuje pres Lilo celkem bez problemu.
> Mozna jste si vsiml, ze po instalaci jsou na disku
> dve nove partion, ktere vytvoril Solaris. jedna z nich je
> takova malicka a oznacena jako nejaky divny souborovy system.
> Tak z ni nabootuje jako by na ni byl DOS (ja jsem myslim musel
> jeste pridat unsafe :))) do konfigurace Lilo)
>
> BTW: Ten divny souborovy system je stejne FAT :))
>
> Takto jsem si rozbehl Solaris 8, Linux, Windows98 a Windows 2000
> dohromady a vse bootuji pres LiLo bez vaznych problemu (pres grafickou
> mutaci lilo od Corelu - abych byl presny :-)))
Pripojim jeste svuj dotaz. Puvodne jsem mel na disku (v primarnich partisnach)
winnt4
solaris 7
linux
linux-swap

Pri pokusu o upgrade na Solaris 8 se mi nepodarilo Soalris presvedcit, aby se
do puvodni partisny vesel, ted si dela dve. Bohuzel jsem narazil na dalsi
problem, pokud chci dat lilo do MBR vubec mi to nejde.
V lilo.conf je
========
boot=/dev/hda
map=/boot/map
install=/boot/boot.b
prompt
timeout=50
linear
default=linux

image=/boot/vmlinuz-2.2.14-6.0.1
        label=linux
        read-only
        root=/dev/hda4
#
other=/dev/hda1
        label=win
        table=/dev/hda

other=/dev/hda2
        label=sun
        loader=/boot/chain.b
========

fdisk /dev/hda
========
Disk /dev/hda: hlav: 255, sektorů: 63, cylindrů: 1027
Jednotky = cylindry po 16065 * 512 bajtech
 Zařízení Boot    Začátek     Konec  Bloky    Id  Systém
/dev/hda1             1       261   2096451    7  HPFS/NTFS
/dev/hda2           263       523   2085896   82  Linux swap
/dev/hda3   *       523       524     10584   be  Neznámý
/dev/hda4           525      1022   4000185   83  Linux
========

lilo hlasi
Added linux *
Device 0x0300: Invalid partition table, 1st entry
  3D address:     63/254/1022 (16434494)
  Linear address: 1/1/0 (63)

Mozna mam chybu v lilo.conf, ale to same se Sol7 fungovalo.

Neznate nekdo reseni?

Pavel

PS. Nyni bootuju pomoci solaris loaderu a lilo mam v /dev/hda4, ale radeji bych
to cele resil pomoci lila

E-Mail: Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
Date: 13-Jul-2000
Time: 10:19:10