Kontrola, zda bezi script

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Červenec 13 10:33:46 CEST 2000

:> mam nejaky program, konkretne SETI, ktery mi bezi na pozadi s vystupem
:> na TTY11.
:> Chtel bych vyrobit script, ktery mi 1x denne ohlida, zda SETI bezi a
:> pokud ne, tak jej spusti.
:> zkousel jsem neco jako:

:> result=`ps x | grep "seti"

result=`ps x | grep "[s]eti"`

:> .. jenze to mi hodi jako vysledek i sebe sama, takze podminka je porad
:> platna ... jak toto vzresit ?

inak .. nestalo by za uvahu si to hodit do inittab ?

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying