SSH -> TELNET

Alexandr Malusek malusek na hroch.ujf.cas.cz
Čtvrtek Červenec 13 10:33:26 CEST 2000

"Lukas Zapletal" <lzap na fnol.cz> writes:

> no jo, na to jsem take myslel, ovsem jak to mam provest, kdyz chroot muze
> spustit jen root? prece nemohu do .rc souboru napsat prikaz su s rootovskym
> heslem?

To by skutecne bylo prilis odvazne reseni. Muzete napsat suid root
program (napr. v C), ktery provede chroot a spusti login shell a
pouzit ho jako uzivateluv login shell. Reseni pres restricted shell
(napr. bash -r, ksh -r, ...) mi prijde podstatne jednodussi. Ostatne
tohle je situace, kvuli ktere byly restricted shelly napsany. Akorat
musite doufat, ze v tom restricted shellu neni security hole.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR