apache a autoindex

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Červenec 13 13:53:27 CEST 2000

zdravim .. mam apache 1.3.9 a chcem pouzit direktivu HeaderName v module
autoindex ..

napriek tomu, ze je definovana ( co potvrdi aj /server-info ) sa mi dokument
nenatiahne ..

v adresari mam HEADER.html
a v httpd.conf mam
HeaderName HEADER

stretol sa s tym niekto ?

moze to byt spobene nejakym modulov v apache ? mam tam dokompilovany
mod_perl a este nejake drobnosti, ale nikde som nic neprepisoval ohladne
autoindexu .. ( ani nemam pouzity Apache::Indexes - ci ako sa to vola )

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying