Prehravani DVD

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Červenec 13 14:51:07 CEST 2000

On Wed, 12 Jul 2000, Radek Vybiral wrote:

> Opravdu naposledy Vam promijim, ze jste se nepodival na nejake sajty se
> softem o Linuxu. Je to tak pracne skocit na freshmeat.net a zadat DVD?

To doslo k nejakemu revolucnimu skoku ?

Pred 2 mesici jsem procesaval internet a vysledek  byl takovy, ze zatim
nejak kdosi hacknul DVD filesystem (nebo jak to nazvat - nejake ty indexy
a bezpecnostni zamky) ale pak to museli stahout, ale resume bylo, ze hned
tak neco na prehravani DVD pod Linuxem nebude (hlavne z duvodu neochoty
tvurcu normy a looby filmovych spolecnosti) ..

Uniklo mi neco za tu dobu ?

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *