POP3 stale znovu

Roman Dubravsky dubravsky na havirov-net.cz
Čtvrtek Červenec 13 17:18:46 CEST 2000

Vazeni pratele,

prosim o pomoc s nasledujicim problemem.
Mam mail server na Linuxu - Debian 2.1, sendmail, ipop3d - a klienty Windows
/ Outlook Express, 98, 2000. Dnes rano zacala vsem klientum chodit kazda
zprava opakovane. Pri kazdem pripojeni se vzdy znovu stahuje vsechna stara
posta. Ale pozor - pokud v Outlooku nastavim "Ponechat kopii zpravy na
serveru", zacne vse fungovat tak jak ma, tedy naopak. Kdyz jsem to videl
poprve, nadaval jsem na Microsoft. Ale kdyz uz to dela vsem, jsem na
pochybach ... nemuze byt problem prece jenom na strane serveru ?? Prvni jsem
podezrival ipop3d, ale tam se nic nastavit neda.

Dekuji

-----
Roman Dubravsky