disketa 1.72 mb

Jan Hrabcak hrabcak na nextra.sk
Čtvrtek Červenec 13 20:58:11 CEST 2000

zdravim

chcem sa spytat, da sa nejakym sposobom standardna disketa 1.44 mb naformatovat na viac (konkretne na 1.72 mb) ? stiahol som si moof (taka mala linux distr) a tam pise, ze mam "len" dat 1.72 mb disketu do mechaniky, spustit dd a uz to ide. vraj to ma byt na zariadeni /dev/fd01720 ale take ani nemam. viete mi niekto poradit ??

vdaka
bod_varu
email: hrabcak na nextra.sk
sms  : bod_varu na sms.eurotel.sk (max 480 chars)
web  : no web, no problem :-)