Boot disk

Josef Brož jobro na volny.cz
Čtvrtek Červenec 13 20:26:27 CEST 2000

K podobnym flame dochazi ted casto: ruznymi periodiky je v posledni dobe
rozsirovano mineni, ze Linux je system zraly k vseobecnemu pouziti (i jako
desktop do domacnosti). Krasne to vyhodnotil pan 'tapik' - jsou klikaci a
rucni uzivatele. Kdyz se "klikaci" zamicha mezi pravoverne, je na flame
zadelano.

Mam za to, ze tento postreh je treba doplnit:

"klikaci" jsou ti, co potrebuji pocitac pouzivat ke psani dopisu, rizeni
firmy atd. atd. Ti nikdy nebudou mit cas na bezesporu dlouhou dobu uceni
ovladani Linuxu.
"rucni" budou ti, co predchozim ten pocitac pripravi k praci.

Proto jakykoliv "souboj" tech dvous kupin je nesmyslem, jedni davaji praci
druhym.
Je ale treba take rici, ze s Linuxem (lepe receno s aplikacemi pro Linux)
neni vse v poradku - viz neutuchajici lavina dotazu v teto news. Ono i mnoho
informaci take cloveka zdepta...

--
Josef

Oto Buchta <tapik na qbizm.com> píše v diskusním
příspěvku:20000713.7430400 na traviata.local...