BogoMips

Tomcat tomcat na cmail.cz
Pátek Červenec 14 04:04:46 CEST 2000

> teda az dotez jsem mel pocit, ze bogomips maji jisty vztah k vykonu
> procesoru a velikosti jeho kesi. dost si nedovedu predstavit, proc by se
> mela memit metoda vypoctu a k cemu by to vubec bylo dobre, nevi o
> tom nekdo
> vic?
> Zdenek Mazanec

Nejsem si uplne jisty, ale mam pocit, ze jsem nedavno nekde cetl, ze to
kluci
a holky 8-)))) co delaj jadyrko trosku prekopali, aby byly lip videt rozdily
mezi ruznejma CPU. Jenom nevim, jestli to autor nemyslel trochu
sarkasticky...
Momentalne bohuzel sedim u W2k a tak se nemuzu mrknout do zdrojaku jadra :-(

Martin "TomCat" Kocourek  Linux&Win $chizo
mail: mkocourek na wo.cz   GSM: +420-602-517866
"Tak nám zabili Kennyho, paní Müllerová..."
"To je irelevantní, veliteli!" (:>()