ntp servery

Tomcat tomcat na cmail.cz
Pátek Červenec 14 04:04:50 CEST 2000

> Vsechno jsou to servery se stratum 3, ten rab ma jeste dost spatnou
> navaznost, takze bych se hodi spis na synchronizaci jednotlivych
> pocitacu nez site - coz nebylo v puvodnim dotazu specifikovano.
> V kazdem pripade je vhodne byt pripojen k co nejblizsimu ntp serveru,
> vetsina provideru v CR ma vlastni ntp servery ruzne urovne, zkuste se
> zeptat toho Vaseho, pokud bude vedet, o cem mluvite.

Tak s tim jsem mel skoro vzdycky problem 8-o...

Mimochodem, mam celkem dobre zkusenosti s ntp zprovoznenym na routeru Cisco.
Ten se synchronizuje z nekolika serveru v Inetu, a z nej cely zbytek site.
Cca do 50 stanic to chodi celkem fajn a neni potreba s tim otravovat
server...

Martin "TomCat" Kocourek  Linux&Win $chizo
mail: mkocourek na wo.cz   GSM: +420-602-517866
"Tak nám zabili Kennyho, paní Müllerová..."
"To je irelevantní, veliteli!" (:>()