dve ruzne site a sdileni samby

Tomcat tomcat na cmail.cz
Pátek Červenec 14 04:04:55 CEST 2000

Principialne je WINS jen obdoba DNS - cili preklada NetBIOS jmena na adresy.
Cele je to jeste ponekud slozitejsi. Ten Linuxovy PC musi fungovat jako
router
mezi sitemi A a B (to neni problem). Horsi je, ze ty dve site musi mit kazda
svuj domain controller. Nenapada mne jak to udelat bez nich. Pravdepodobne
by to slo
resit Sambou tak, aby se tvarila do kazde site jako jeji PDC, ale nikdy jsem
nedelal na jednom PC a nevim jestli to bude chodit.
Z hlediska principu je to celkem slusne popsane v Networking Supplement k
WinNT Serveru.
To je manual, ktery se musi koupit zvlast a nebo je na CD NT v HLP souboru.
Pripadne muzu poslat mailem - 650KB RAR. Kdyz tak se ozvete na mail.

Martin "TomCat" Kocourek  Linux&Win $chizo
mail: mkocourek na wo.cz   GSM: +420-602-517866
"Tak nám zabili Kennyho, paní Müllerová..."
"To je irelevantní, veliteli!" (:>()