Kdo me nauci konfigurovat sendmail? - to bude na dlouho

Roman Slechta romanek na atlas.cz
Pátek Červenec 14 07:55:54 CEST 2000

> Je takovy problem podivat se do  /usr/doc/sendmail?
> (soubor cf.README)

neni, dekuji. Hezky jsem si ho tam doinstaloval.
Ale jednu vec porad nevim. Kdy se pouziva
define,  kdy velka pismena atd. nejak mi to z toho
neni jasne.

Uz jsem prosel web, a nasel jsem si nejake ukazkove
soubory. Dokonce uz mi chodi m4 a make all.
Ale stale mi to podle tech prikladu nechodi.

Prosba: jestli mi nekdo muze ukazat vzorovy
soubor pro konfiguraci:

mam pop3 ucet u ISP pro celou domenu "domanin"
postu stahnu fetchmailem
mam sendmail a k nemu pripojene M$ pocitace pres ipop3d
postu z M$ odesilam sendmailu
potrebuji aby vse co odeslu pro "domain" se mi roztridilo doma
a ostatni posta aby odesla pres smtp k memu ISP
mam pevnou linku, ale zajima mne nastaveni i pro dialup

        Dekuji za pomoc Roman

ps: sendmail na linux.cz , moc lidi tam asi neni,
        protoze mi nikdo jeste neodpovedel