Announce: rcscripts

Pavel Franc pfranc na retia.cz
Pátek Červenec 14 10:54:42 CEST 2000

Dobrý den,

> To je skoro jako to (fiktivni?) oznameni, ze firma MS vyresila (sic)
> problem padani NT tim, ze nova verze bootuje dvakrat tak rychleji nez ta
> stara! :)

jasně, stejně bych ale zrychlení bootování bral všema deseti. Jsem v
situaci, kdy v Linuxu nepracuji celý den, běžně dělám v QNX (ten v
rychlosti bootování bezkonkurenčně vyhrává, nabootuje mi za 12 vteřin,
zatímco linux s woknous přibližně za půl minuty:) a jen občas se potřebuji
přepnout do jiného systému, abych vyřešil věci, které QNX neumí (office ve
woknous, postscriptový obrázek v xfigu apod.).

Když něco takového děláte desetkrát denně, rychlost naběhnutí systému
začíná hrát podstatnou roli. (Když mi ještě navíc fsck oznámí překročení
maximal mount count a začně kontrolovat partition, je to k zbláznění.)
Dokonce -- říkám to nerad -- může hrát roli i při volbě mezi linuxem a
woknous:(

Zkrátka, pokud se podaří tenhle projekt dotlačit do zdárného konce, bude
to skvělé.

                                                   Zdravím
                                                 Pavel Franc

Pavel M. Franc, Rokycanova 2583, 53002 Pardubice   / \ |/
mailto:pfranc na retia.cz   http://vecery.misto.cz/  ( @// \