Rychlost IDE rozhrani?

Matej Cizek clawn na volny.cz
Pátek Červenec 14 14:45:59 CEST 2000

On Fri, 14 Jul 2000, Daniel Smolik wrote:

> [...]

To je snad normalni, IDE rozhrani dokaze v jednu chvili na jednom
kabelu obslouzit jen jedno zarizeni, a tak se tam ty dva disky musej
vystridat. Z toho plyne polovicny prenosova rychlost. Narozdil od SCSI,
kde je omezenej akorat soucet rychlosti vsech zarizeni komunikujicich
zaroven.

Leda zkusit co se stane, pokud oba disky povesite na samostatnej kabel.

Matej Cizek