BUG in dynamic lincer

Martin Proks M.Proks na pod.cvut.cz
Pátek Červenec 14 16:30:07 CEST 2000

pp ppp ppp wrote:
> "  Bug in dynamic linker ld.so :dynamic-link.h:57:elf-get-dynamic-info Assertion
>  '!" bad dynamic tad"' field!  "
> Vubec netusim o co se jedna. Akorat mam pocit, ze by to mohlo mit neco spolecneho
>  s knihovnami.
> Nesetkal jste se s tim nekdo?

Me to dela furt a ma to u me souvislost bud s procesorem, nebo s deskou.
Metodou pokus-omyl jsem postupne vsechno ostatni vyloucil jako zdrave a
bez vlivu.

Mam "srot" z druhe ruky, deska neco noname, procesor IDTWinChip C6
200MHz. V provozu to principielne nebrani, proste parkrat za den nejaky
program zbuchne, tak ho restartim, nebo se odhlasim/prihlasim. Spis
neprijemnost.

Zkuste vymenit zakladni desku a procesor za neco "spolehliveho" a
uvidite, ze to urcite prestane.

--
Martin Proks
e-mail: proks na marian.fsik.cvut.cz