Applety v Netscape

Marian Lysak marian.lysak na volny.cz
Pátek Červenec 14 16:14:42 CEST 2000

Dobry den,

nevite nekdo, jak prekonat barieru certifikace
v NN, abych v nem mohl spoustet Javovske applety ?

Ze vseho vyplyva, ze potrebuju jakysi certifikat,
ale na trankach Netscapu :

http://developer.netscape.com/docs/manuals/security/sectn2.html

se hovori (pokud jsem to dobre pochopil), ze certifikaci lze
obejit pro ucely vyvoje appletu zavedenim tzv.

activate codebase principals

a to radkem do konfiguracniho souboru preferences.js v NN home directory:

user_pref("signed.applets.codebase_principal_support", true);

Timto a uvedenim parametru CODEBASE=... do stranky se
ma vse vyresit.

Problem je, ze jsem vse takto udelal a vysledek je nulovy.
NN se tvari jakoby nic a opet mi applet proste nespusti.

Dekuji za jakoukoliv odpoved.
Prosim o smerovani odpovedi tez do emailu (marian.lysak na volny.cz).
Omlouvam se, jestli tato otazka tady jiz byla resena, ale
nejsem castym navstevnikem newsu.

S pozdravem

                                        Marian Lysak