Migrace z ssh na OpenSSH

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Sobota Červenec 15 20:48:03 CEST 2000

Petr Novotny wrote:

> Na to jsem moc velkej srab. Ted me napadlo (a jdu to tak udelat),
> ze si k tomu druhemu pocitaci udelam sifrovany link pres CIPE,
> prihlasim se drze a hrube telnetem a prohodim ssh...

Já nevím, ale myslím, že není třeba být až tak paranoidní. Myšlenka, že
na každém rohu je zlý hacker, který čeká až mu otevřete telnetový  port
je paranoidníaž moc. Samozřejmě, že používat  telnet k běžné  práci je
nerozumné, ale povolit si telnet na dvě-tři minutky než provedu upgrade
SSH  je docela připustné.  Navíc,  při  troše  nápaditosti, lze   danou
proceduru  zautomatizovat - nechat ji provést nějakým skriptem (rpm -e,
rpm -i) a telnet použít jen když se něco pokazí.

--
    |   Miroslav Petricek               mpe na stavos.cz  |