jak na focus v gnome

Martin Kavalec xkavm04 na vse.cz
Sobota Červenec 15 21:15:27 CEST 2000

15 Jul 2000 20:50:54 +0200 Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz> napsal:
> On Fri, 14 Jul 2000, Petr Skoda wrote:
>
> :
> : Ted se omlouvam za to ze jsem uplne blbej, ale po 2 hodinach prochazeni
> : vsech Gnome nastaveni a cteni dokumentace hrozilo ze rozmlatim mys ci
> : monitor.
>
> Co myslite tim Gnome? Gnome neni windowmanager; Muzete klidne pouzit fvwm
> + gnome.
>
> A pokud mate na mysli sawfish (po staru sawmill), tak tam to imho nejde.

Je to tam, minimalne od 0.27.x. je na vyber rezim enter-exit
(okno ztraci fokus pokud mys odejde), enter-only (okno ztraci
fokus, az kdyz mys prejde jinam) a click.

Nicmene toto nastaveni nelze jen tak prehlednout -- jde to jak
pres konfiguracni centrun gnome, tak pres klik prostredniho
tlacitka v root okne a Customize/Focus

martin