Jak na xkb maps?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Neděle Červenec 16 12:53:17 CEST 2000

Dobry den!

Potreboval bych vytvorit mutlijazykovou .xkb mapu a bezne pouzivane
2x level x 2x group jsou pro tyto ucely zoufale malo. Zkusil jsem neco
takovehleho:

   key <AC01> {         [               a,               A      ],
                        [    Arabic_sheen,               A      ],
                        [     hebrew_shin,               A      ]       };

 Funguje to, ale dost chaoticky, protoze se mezi 1, 2 i 3 grupou prepina
pomoci jedine klavesy - AltGR. Nevite, jak v .xkb souboru nastavit, aby
se to prepinalo jinou klavesou?

BTW, nevite nekdo o slusnem manualu ke xkb vubec? Jedine, co jsem nasel je
detailni popis protokolu a API, coz je me docela na ****o.

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Národ je od toho, abychom se měli za co stydět.