SmartCache Was: Re: kontrola provozu

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Neděle Červenec 16 18:48:10 CEST 2000

Miroslav Zidek pise:
> Scache mam asi pul roku a penguina (na ostatni jsem se zatim nedival)
> cachuje k me velke spokojenosti a nic jsem tam nemenil.
>
> Co znamena, ze stranky jsou gzipnute nevim presne (nejaky archiv
> starsich stranek?)

Ne. Komprimovane HTML stranky -- pokud vas browser umi gzip kompresi
a da o tom vedet web serveru (HTTP hlavicka Accept-Encoding: gzip) a
ten to podporuje, muze HTML poslat komprimovane, browser si ji sam
dekomprimuje a zobrazi stejne jako by prisla jako "text/html".

[detaily najdete v RFC k http1.1]

> P.S. Podarilo se mi pres Scache odfiltrovat ze stranek reklamni bannery
> (a nahradit je svym bannerem - co ma ~100 B) - je to moooooc dobry, pro
> dial-upisty se dost zrychli pristup.

Kvuli tomu snad vsichni scache pouzivaji ne? (narazovani vlastnim
banerem nepouzivam mam slaby HW a proc cpat do pameti dalsi bitmapu
navic :-)).

--
                                   David Kužela