Courier-imap a smail

Patrick Spousta p na t.cz
Pondělí Červenec 17 07:42:26 CEST 2000

Hledal jsem v archivu, ale bud tam nic neni, nebo jsem hledal spatne.

Na Debianu (potato) pouzivam smail (3.2.0.102-2), stale bez problemu
(doufam, ze tomu tak bude i do budoucna).
Nainstaloval jsem si courier-imap (0.31-1) a zacal konfigurovat. Dostal
jsem se do stadia, za se klientem (Netscape Messenger 4.7) pripojim k
serveru, jsem schopen si na serveru vytvaret foldery, ALE nejsem schopen
prijimat postu. V dokumentaci ke c-imapu se pise (cituji):
"The next step is to configure your mail server to deliver mail for
john na example.com directly into the maildir ~vmail/Maildir-john-example.
How that's done depends on the mail server that you use."

Pochopil jsem, ze courier-imap nepouziva klasicky format mailboxu, ale
pouziva maildir mailboxy. Tak jsem se snazil v dokumentaci k smailu
najit neco o maildir nebo o imapu, ale nic jsem nenasel.

Obracim se na konferenci, protoze to uz urcite nekdo resil a tusi, co
smailu kde nastavit, aby postu neukladal do klasickeho /var/spool/mail
ale do Maildiru.

Ahoj PAT