Sat - DVB

Ing. Radek Skoták skotak na blansko.cz
Pondělí Červenec 17 08:58:12 CEST 2000

	Ahoj vsichni,
v nedeli jsem se pokousel rozchodit INET pres satelit pod RH 6.2CZ
(jadro 2.2.14). Pouzil jsem ovladac z linuxtv.org - dvb 0.05, ovladace
karty jsem rozchodil v pohode - rozjelo se PRO7 jak je popsano v cfg a
vzniklo dvb0. Dal jsem se nedostal, v konferenci jsem nasel doporuceni
pouzivat verzi 0.04 - zkusim dnes odpoledne, ale rad bych se jeste
zeptal na nekolik veci:
	1. jakou IP adresu musi mit dvb0 ? musi byt verejna ?
        2. na co pouziva dvb0 MAC adresy a co presne dela ten program,
ktery meni pakety pri 	odchodu tak aby se vracely pres satelit.
        3. Opravdu potrebuju uz jenom CyberLogin k provozu {chtel bych
pouzivat europeonline 	pro squid jako parent proxy).
Pokud to mate nekdo  rozchozene prosim poradte (nejlepe zkuste poslat
config soubory)

					Diky moc
							Radek
      >  DARLING, ARE YOU FINISCH ? NO, I AM SCOTIS(H) <
  /        \\  \___ (  <_> ) |  |  |  | \___ \  phone:+420506412674
 /_______  / \___  > \____/  |__|  |__|/____  > E-mail: skotak na email.cz