Jak na xkb maps?

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Pondělí Červenec 17 08:30:49 CEST 2000

Stanislav Meduna wrote:

> On 16 Jul 2000 14:24:52 +0200, Petr Tomasek wrote:
>
> : Potreboval bych vytvorit mutlijazykovou .xkb mapu a bezne pouzivane
> : 2x level x 2x group jsou pro tyto ucely zoufale malo.
>
> A nestaci prepinanie klaves hotkeyom?
> http://www.penguin.cz/~stano/sk/xkbsel.html

Navstivil jsem uvedeny URL, chtel jsem stahnout
http://www.penguin.cz/~stano/code/xkbsel-0.13-1.src.rpm (nebo jinej z
penguin.cz) ale vsechno mi hlasi:

Forbidden
You don't have permission to access /~stano/code/xkbsel-0.13.tar.gz on
this server.

Pokud zkusim soubory z rak.isternet.sk, dostanu:

Not Found
The requested URL /pub/linux/localization/xkbsel/xkbsel-0.13.tar.gz was
not found on this server.

Mohl byste to prosim vas dat do poradku? Rad bych to zkusil, doufam, ze
to vyresi moje problemy s cz/us klavesnicema v XFree86 4.0.

--

Martin Edlman
Fortech s.r.o, Litomysl