tisk ps souboru na jehlickovou tiskarnu epson

RMosnicka na perseus.cz RMosnicka na perseus.cz
Pondělí Červenec 17 08:59:36 CEST 2000

Dobry den,

muzete mi nekdo poradit, jak prevedu soubor ve formatu ps do formatu abych
ho mohl vytisknou na jehlickove tiskarne epson, tedy tiskarne, ktera neumi
postscript ?  Nekde v dokumentaci jsem nasel, ze toto by mel umet
ghostscipt, nenasel jsem k nemu ale zadne man stranky, nebo navod jak se
snim pracuje.
Jde ghostscript nastavit primo jako filtr v konfig. tiskarny, aby mi
vsechny ps soubory automaticky prevedl do tvaru pro epson ?

Predem dik Roman Mosnicka