Mereni provozu v 2.4

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Pondělí Červenec 17 10:23:48 CEST 2000

> potreboval bych merit ip prutoky na/z jednotlivych hostu, ktere jsou
> napojeny na maskaradovaci (nyni spravne SNAT) pocitac s vyuzitim iptables na
> kernelu 2.4.0. Nejak se mi nedari nalezeni spravne tabulky a chainu, do
> ktere bych si mohl pridat vlatni chain a z counteru zjistovat traffic.
> Balicky typu ipac jsem zatim nezkousel.

Zdravim,
  zkuste treba vami zminovany
ipac. V jeho konfiguraku nastavite co se ma pocitat, jake stroje a IPcka, atp.
Potom pustite ipacset a on vam sam nastavi z toho konfiguraka pravidla, atp.
Potom po urcitem casovem intervalu poustite fetchipac, ktery bere tyto data
z counteru a dela si vlastni soubory s accountem. Bud muzete tyto soubory
hned vyhodnotit pomoci dodavaneho ipacsum, coz funguje, ale grafy nic moc nebo
z contribu u ipacu vemte skript, ktery ipacovsky data podstrci programu mrtg
ve spravnem formatu a pak mate krasne grafy. Vse je prehledne popsano v README
u ipacu a jak to zakomponovat do mrtg je popsano v README v tom contribu a je
tam i ukazka konfiguracniho souboru pro mrtg, resp. dalsi sekce, kterou tam
dodate.

  S pozdravem,
    Robert Vojta

--

   Robert Vojta aka Penguin (Oo.oO) // ICQ 64746424 // Phone 0608-170783
     http://www.(ipex|gin).cz/             mailto: vojta@(ipex|gin).cz

         GCS d? s+: a-- C++ SL++++ P+ L++++ E--- W+ N+ K w--- O- M- V-
           PS+ PE Y+ PGP++ t 5? X R tv- b+++ DI? D G+ e+ h-- r++ x?