ako na PnP ?

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Pondělí Červenec 17 10:26:29 CEST 2000

On Sun, 16 Jul 2000, Brandis Jaroslav wrote:

> zdravim ...
>
> Mam tu jeden dost vazny problem. Mam dosku na nej 3 sietove karty  2xrealtec
> 8139 a 1x3c900 vsetko su to 10/100Mb full PnP karty takze nemozem hybat s
> preruseniami. Na doske su 4 pci sloty a vsetky su zaplnene. 3xNIC's a 1x
                              ^^^

IMHO ak su tie karty PCI, isapnptools nepomozu a 3com utilita asi tiez
nie. Prerusenia pci kartam totiz nepriraduje PnP ale zbernica pci.

Skusil by som v BIOSe nastavit vsetko na PnP/PCI, ale najma povypinat
zariadenia ktore nepotrebujete - napr. paralelny a seriove porty, usb,
sekundarny kanal ide radica ..

Info o skutocne priradenych preruseniach by som hladal v /proc/interrupts
a o zariadeniach na PCI zbernici v /proc/pci, mozno zistite co s tym.

--
jozef  :-)