SIGSEGV po malloc

Pondělí Červenec 17 11:17:07 CEST 2000

On Sat, 15 Jul 2000, Ladislav Michl wrote:

> jojo, dik. tusil jsem, ze jestli nekdo odpovi, budete to vy :-)

Ja samozrejme uz davno vim, ze mne ma povest predchazi, ale obcas mam
trochu obavy ohledne toho, jaka ta povest vlastne je. :)

> hmm, to je prave ono. nemohl byste si vzpomenout jak se ty callbacky
> registruji at vim co hledat :-) ja nevim _co_ to posaha, tim mene adresu a
> trasovat po instrukcich me moc nebavi...

Use the Source. Jinak jsou to promenne __malloc_hook, __free_hook a spol.
a jsou urceny predevsim pro interni pouziti.

Ale jeste mne napadlo, ze by ten odskok mohl byt zpusoben zmatkem na
strane linkeru. V kazdem pripade bych v okamziku, kdy to zhavaruje, vylezl
na zasobniku o patro vys a prozkoumal, co se vlastne snazil delat, ze
skoncil na te divne adrese.

> hmm, uz to studuju. je divny, ze kdyz prelozim libSDL na jinem stroji a pak
> tam prelozim a spustim ten testik (nebo treba sdldooma :-)) je vsechno ok,
> stejne jako kdyz nakopiruju binarku k sobe.

To je dost zvlastni. Predpokladam, ze vysledne binarky jsou ruzne.
Porovnal jste je? (Mimochodem, libSDL mate staticke nebo dynamicke?)