Stale problemy s OpenSSH

Pondělí Červenec 17 11:59:33 CEST 2000

On Mon, 17 Jul 2000, Petr Novotny wrote:

> jiz nekolikaty den se morim s kompilaci OpenSSH 2.1.1p3 a
> 2.1.1p4.

Jezisi, nechteli by nove verze vydavat mene casto? :)

> Proc to chci kompilovat?

Proc ne? :)

> 1. Nelze mi zkompilovat x11-askpass. I kdyz uz jsem prisel na to,
> ze musim /usr/lib/gcc-lib/i386-redhat-linux/2.7.2.3/cpp
> nasoftlinkovat do /lib,

Ten symlink tam snad normalne je, nebo ne?

> stejne mi to skonci na tom, ze Makefile vygenerovany z Imakefile je
> nekorektni (na trech mistech ma mezeru misto tabulatoru). To bych
> jeste prekousl, i kdyz mi to trochu vadi.

U mne to fungovalo dobre, ale muze to byt jinou verzi. Neni to nahodou
problem nekde primo v /usr/X11R6/lib/X11/config/*?

> 2. Je bordel v SPEC filu. Ten snad umim opravit sam.

Sice jsem to primo s jejich specfile nezkousel, ale pripadal mi celkem ok.

> 3. (Hlavni problem.) Po rpm -ba openssh.spec se mi (bez jedine
> chybove hlasky) vytvori rpmka. Pokus o jejich instalaci vsak
> hanebne selze:
> [root na saturnin i386]# rpm -ivh openssh*4*
> openssh                     ################unpacking of archive failed on file
> /usr/doc/openssh-2.1.1p4/CREDITS: cpio: read failed - No such file or directory

Hezky. Asi bych pouzil rpm2cpio a prozkoumal obsah toho archivu. Vypada
to, jako by interni cpio vyrobilo neco, co pak nedokaze samo rozbalit.
Pripadne je jeste moznost, ze se to zkompresilo tak, ze to nelze dobre
dekompresit.